INTRODUCERE > Întrebări frecvente (FAQ)
 
Întrebări frecvente despre clienți

CÂND POT FACE CUMPĂRĂTURI ÎN MAGAZINUL ONLINE?

Magazinul online funcționează 24 de ore pe zi, ceea ce înseamnă că puteți plasa comanda în orice moment al zilei.  între orele 09:00 și 16:00, sau să ne trimiteți o întrebare prin e-mail la adamsport@adamsport.ro sau să folosiți chat-ul de pe site-ul nostru. Vă vom răspunde la întrebare în cel mai scurt timp posibil sau vă vom contacta telefonic.

 

CUM POT AFLA DACĂ UN ARTICOL ESTE ÎN STOC?

Aproximativ 90% din produsele noastre sunt în stoc în magazinul nostru, ceea ce înseamnă că acestea vor fi livrate în cel mai scurt timp posibil. Sunt disponibile și tipurile, lungimile, dimensiunile și culorile pe care vi le arată site-ul, ca fiind disponibile. Dacă ați văzut un articol în magazinul online și acesta nu mai apare afișat, acest lucru se datorează faptului că este momentan epuizat stocul, dar va fi afișat imediat ce va fi disponibil. Totuși, dacă nu sunteți sigur, vă rugăm să folosiți chatul pentru informații și să ne întrebați. Dacă articolul este disponibil pentru previzualizare, dar nu este în stoc, echipa noastră vă va contacta pentru a vă informa cu privire la disponibilitate și la opțiunile de cumpărare.

 

CUM AFLU CARE ESTE STAREA COMENZII MELE?

Puteți urmări starea comenzii accesând contul dvs. De îndată ce vom expedia comanda, vă vom trimite un e-mail la adresa dvs. de e-mail pentru a vă anunța că am expediat comanda.

 

POT SOLICITA LIVRAREA BUNURILOR LA O ALTĂ ADRESĂ DECÂT CEA DE DOMICILIU?

Da, dacă sunteți la serviciu în timpul zilei și doriți ca un curier să vă livreze comanda acolo, puteți utiliza opțiunea de livrare la o altă adresă decât cea de contact atunci când completați formularul de comandă.

 

POT SCHIMBA SAU RETURNA BUNURILE ȘI ÎN MAGAZINUL FIZIC?

Având în vedere că magazinul nostru fizic este în Slovacia, acest lucru nu este posibil. Dar puteți să ne trimiteți bunurile pentru retur sau schimb la adresa transportatorului nostru din Romania, care ne va aduce bunurile în Slovacia.

 

LA CE ADRESĂ TREBUIE SĂ TRIMIT BUNURILE PENTRU RETUR SAU SCHIMB?

Circumstanțele de schimb și de retur al bunurilor sunt reglementate și dictate de termenii și condiții. Adresa magazinului la care trimiteți returul este: Packeta Romania SRL, ID 927 453 22 -  Adam Sport s.r.o., Strada Virginia Nr.4 Dragomirești-Deal, Ilfov 077096, CTPark A1 Km13 sau la orice punct pick-up al companiei de transport Packeta din acest link, care acceptă retur: https://www.packeta.ro/puncte-pick-up 

 

POT FI RECLAMATE ÎN MAGAZINUL FIZIC BUNURILE ACHIZIȚIONATE DIN MAGAZINUL ONLINE?

Bunurile achiziționate din magazinul online Adamsport.ro nu pot fi reclamate în magazinul nostru din Ružomberok, Slovacia. Dar puteți să ne trimiteți bunurile pentru reclamație la adresa transportatorului nostru din Romania, care ne va aduce bunurile în Slovacia sau la orice punct pick-up Packeta care acceptă retur din acest link: https://www.packeta.ro/puncte-pick-up

 

CARE ESTE PROCEDURA ULTERIOARĂ DUPĂ CE SE FACE O RECLAMAȚIE?

Trimitem bunurile la furnizorul respectiv pentru evaluare.

 

TREBUIE SĂ RECLAMEZ BUNURILE IMEDIAT CE ESTE DETECTAT DEFECTUL?

Depinde de dumneavoastră când decideți să reclamați bunurile. Cu toate acestea, vă recomandăm să reclamați defectul cât mai repede posibil. Nu uitați că, chiar dacă nu utilizați bunurile, perioada de garanție scade cu fiecare zi.

 

PÂNĂ CÂND POT RETURNA BUNURILE?

Bunurile trebuie să fie returnate complete, cu documentația completă, cu dovada de cumpărare, nedeteriorate și curate, dacă este posibil în ambalajul original, în starea și valoarea inițială în care ați primit bunurile, în termen de cel mult 14 zile lucrătoare de la retragere din contract

 

DACĂ RETURNEZ BUNURILE, ÎN CÂTE ZILE ÎMI VOR FI RESTITUIȚI BANII?

Banii vă vor fi rambursați în termen de 30 de zile de la data efectivă a retragerii din contractul de cumpărare, de obicei la sfârșitul săptămânii, prin transfer bancar.

 

CARE SUNT METODELE DE LIVRARE?

Puteți alege singur metoda de livrare - prin serviciul de curierat GLS, Fan curier, Cargus sau la punctele pick-up ale companiei de curierat Packeta.

 

CUM POT COMANDA BUNURILE?

Cea mai comodă modalitate este prin intermediul magazinului online, dar, bineînțeles, este posibil și prin e-mail

 

CARE ESTE CANTITATEA MINIMĂ PENTRU O SINGURĂ COMANDĂ?

O comandă este valabilă de la o singură bucată de bunuri comandate.

 

ESTE POSIBILĂ ANULAREA UNEI COMENZI CARE A FOST DEJA PLASATĂ?

Aveți dreptul de a anula gratuit o comandă de bunuri sau servicii în termen de 24 de ore de la încheierea contractului de achiziție.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version