INTRODUCERE > Returnarea mărfurilor în termen de 14 zile
 
Orientări privind exercitarea dreptului de retragere al consumatorului

Procedură rapidă de returnare a mărfurilor în 14 zile


În cazul în care mărimea nu vi se potrivește sau pur și simplu nu sunteți interesat de marfa livrată, vă rugăm să urmați următoarele instrucțiuni:

  • Vă rugăm să completați acest formular și, dacă este posibil, vă rugăm să-l imprimați și să-l atașați la bunurile returnate
  • Vă rugăm să introduceți numărul contului în formularul în format internațional IBAN pentru o procesare mai rapidă.
  • Vă rugăm să trimiteți formularul completat și semnat cu marfa la adresa magazinului nostru fizic, care este listată mai jos
  • Vă rugăm să împachetați bunurile returnate cât mai bine posibil și să le protejați de eventuale daune
  • Dacă ați cumpărat bunurile ca persoană fizică, aveți dreptul la o rambursare
  • Dacă ați cumpărat bunurile pentru o companie (CUI), returnarea mărfurilor nu este posibilă.
  • Costul returnării mărfurilor în termenul legal este suportat de client, vă rugăm să nu ne solicitați coduri de retur sau rambursarea transportului la returnarea mărfurilor, deoarece noi nu rambursăm și nu acceptăm acest lucru.
  • Nu ne trimiteți bunurile returnate în cutii Z, cutii de pachete sau similare.
  • Singura adresă de retur este listată mai jos, iar dacă trimiteți mărfurile returnate în altă parte în cutii diferite și altele asemenea, nu vom accepta expedierea.


Ce bunuri nu sunt acoperite de perioada de retur de 14 zile:

  • Nu este posibil să returnăm tichetele cadou cu un cod unic pe care îl vindem în e-shop
  • Mărfuri la comandă - de ex. de exemplu legături montate/găurite pe schiuri sau schiuri la care au fost montate legături
  • Produse personalizate - de exemplu, curele de schi alpinism care au fost tăiate la tipul exact de schi.
  • Rezervare la magazin prin e-shop - returnare în 14 zile cu efect din 3 octombrie 2022
  • Un client care face o rezervare de bunuri la magazin prin intermediul magazinului electronic și preia bunurile la momentul potrivit are dreptul de a returna mărfurile nesatisfăcătoare în termen de 14 zile de la primirea mărfurilor.
  • Aduceți produsul nefolosit și nedeteriorat în ambalaj complet, inclusiv toate accesoriile, la magazinul Adamsport din Ružomberok sau îl puteți returna prin intermediul companiei de transport (nu rambursăm costurile de transport)
  • Suma mărfii vă va fi returnată pentru un voucher cadou de aceeași valoare sau puteți cumpăra orice alt produs la același preț sau mai mare.
  • Valabilitatea voucherului cadou este de 12 luni de la emiterea acestuia.
  • La rezervarea mărfurilor la magazin, vânzarea se aplică ca și cum ați cumpărat bunurile din magazin, atâta timp cât aveți timp suficient pentru a încerca mărfurile sau pentru a vă consulta cu angajatul nostru despre acestea.

Adresa pentru returnare:

Packeta Romania SRL,

ID magazin: 927 453 22

Strada Virginia Nr.4

Dragomirești-Deal, Ilfov 077096, CTPark A1 Km13

1.1 Dreptul de retragere din contract
Aveți dreptul să vă retrageți din acest contract fără a furniza un motiv în termen de 14 zile.

Perioada de retragere din contract expiră după 14 zile din ziua în care dumneavoastră sau un terț desemnat de dumneavoastră, cu excepția transportatorului, primiți livrarea bunurilor, sau dacă bunurile comandate de cumpărător într-o singură comandă sunt livrate. separat: atunci când dumneavoastră sau un terț desemnat de dumneavoastră, cu excepția transportatorului, primiți livrarea bunurilor, care a fost livrată ultima.

În cazul unui contract de servicii (un contract de realizare a lucrurilor la comandă), perioada de retragere expiră la 14 zile de la data încheierii contractului.

Atunci când vă exercitați dreptul de a vă retrage din contract, informați-ne cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din acest contract printr-o declarație clară, de exemplu printr-o scrisoare trimisă prin poștă la adresa: Adam sport, Bystrická cesta 5649/4B, Ružomberok, cod poștal : 034 01 sau prin e-mail: adamsport@adamsport.ro. În acest scop, puteți folosi modelul de formular de retragere din contract, pe care vi l-am predat sau vi l-am trimis.

Perioada de retragere se păstrează dacă trimiteți o notificare de exercitare a dreptului de retragere din contract înainte de expirarea perioadei de retragere.

1.2 Consecințele retragerii
După retragerea din contract, vă vom returna toate plățile efectuate în legătură cu încheierea contractului, în special prețul de achiziție, inclusiv costurile de livrare a mărfurilor către dvs. Acest lucru nu se aplică costurilor suplimentare dacă ați ales un alt tip de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare obișnuită pe care o oferim (adică 21-32 RON pentru livrarea prin Packeta sau 40 RON (50 RON pentru pachet supradimensionat) curier GLS pentru teritoriul României). Plățile vă vor fi returnate în cel mult 30 de zile de la data primirii notificării dumneavoastră de retragere din acest contract. Plata acestora se va face exclusiv într-un cont bancar (IBAN).

Plata pentru bunurile achiziționate vă va fi plătită numai după ce bunurile returnate au fost livrate înapoi la adresa noastră sau la prezentarea unui document care să ateste returnarea bunurilor, oricare dintre acestea survine mai întâi.

Trimiteți-ne bunurile înapoi sau aduceți-le la adresa noastră de afaceri (magazin) în cel mult 14 zile de la ziua exercitării dreptului de retragere din contract. Perioada se consideră păstrată dacă trimiteți bunurile înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Recomandăm cumpărătorilor să facă o copie a facturii pentru uz propriu și să trimită marfa prin scrisoare recomandată și ca transport asigurat. Pentru a vă retrage din contract, puteți utiliza următorul formular: Retragere din contractul de cumpărare, în care trebuie să completați datele minime marcate cu „*” - un asterisc. (https://www.adamsport.eu/sub/adamsport.eu/images/ADAM_Formular-de-Retur_2023.pdf?16831889).

Vă informăm prin prezenta că, dacă decideți să vă retrageți din contract, suportați costurile directe de returnare a bunurilor.

Informații privind răspunderea cumpărătorului pentru deteriorarea mărfurilor returnate: „Sunteți responsabil numai pentru orice reducere a valorii mărfurilor ca urmare a manipulării acestora într-un alt mod decât cel necesar pentru a determina natura, proprietățile și funcționalitatea bunurilor”.

În cazul unui contract de servicii (un contract de producere a unui articol la comandă): „Dacă ați solicitat începerea prestării serviciilor în perioada de retragere din contract, sunteți obligat să ne plătiți prețul pt. serviciile efectiv prestate până în ziua în care ne-ați comunicat decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.”

1.3 Când cumpărătorul nu se poate retrage din contract


1.3.1 Cumpărătorul nu se poate retrage din contract, al cărui obiect este, de exemplu:

  • vânzarea de mărfuri realizate conform cerințelor speciale ale cumpărătorului, bunuri realizate pe măsură sau bunuri destinate special unui cumpărător,
  • la achiziționarea de bunuri pentru companie (CUI) conform termenilor și condițiilor
  • efectuarea de reparații urgente pe care consumatorul le-a solicitat în mod explicit vânzătorului,
  • vânzarea de bunuri închise în ambalaje de protecție, care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă și al căror ambalaj protector a fost spart după livrare;

1.3.2 Datorită faptului că, în caz de retragere, contractul este reziliat de la început, părțile contractante vor returna toate prestațiile reciproc acceptate. Prin urmare, dacă acest drept este exercitat, cumpărătorul este obligat să respecte următoarele condiții pentru bunurile returnate:

  • bunurile returnate trebuie să fie în ambalajul original
  • bunurile returnate nu trebuie să prezinte semne de utilizare (este posibilă doar probarea lor)
  • bunurile returnate trebuie să fie nedeteriorate
  • bunurile returnate trebuie să fie complete (inclusiv documentația și ștampilele complete)
  • trimite-ți marfa împreuna cu dovada de cumpărare - factură.

1.3.3 Vă recomandăm ca bunurile returnate de dumneavoastră să fie trimise prin poștă recomandată sau asigurată, deoarece nu suntem responsabili pentru eventuala pierdere a acestora în drum spre noi de către o terță parte. Nu vor fi acceptate expedieri ramburs!

 

1.3.4 În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract și livrează vânzătorului bunuri care sunt utilizate și deteriorate sau incomplete, sau valoarea bunurilor în cauză este redusă ca urmare a unei astfel de manipulări a mărfurilor care depășește tratament necesar pentru a determina proprietățile și funcționalitatea mărfurilor, vânzătorul are o cerere împotriva cumpărătorului pentru daune în valoare de repararea bunurilor și returnarea bunurilor la starea inițială sau vânzătorul are dreptul de a cere de la cumpărător rambursarea reducerii valorii mărfii, iar cumpărătorul este informat despre acest fapt.

1.3.5 În conformitate cu acest punct al termenilor și condițiilor generale, cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului toate plățile și despăgubirile, în cuantumul diferenței dintre prețul de cumpărare al bunurilor și valoarea bunului la momentul respectiv. de retragere din contractul de cumpărare.

Ambalare la returnarea mărfurilor:

La returnarea bunurilor, cumpărătorul este obligat să le ambaleze corespunzător și să le protejeze de deteriorare. În ultima perioadă, întâlnim din ce în ce mai des ambalaje de calitate scăzută ale bunurilor returnate, ceea ce duce la deteriorare și posibile deteriorări. De aceea, mai jos vă oferim un exemplu despre cum să împachetați mărfurile la returnarea lor. Dacă ne trimiteți mărfuri, vă rugăm să le împachetați întotdeauna într-un pachet de transport sau folie de protecție.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version