INTRODUCERE > Termeni și condiții
 

Termenii și condițiile comerciale

1. DATELE DE IDENTIFICARE ȘI DE CONTACT ALE SOCIETĂȚII

1.1 Vânzătorul:

Denumirea comercială:

AS One and partners s.r.o.

Forma juridică:

Societate cu răspundere limitată

Sediul social:

Bystrická cesta 5649/4B, 03401 Ružomberok, Slovacia

Nr. reg. com.:

55253962

CUI:

2121931482

 

 

Înregistrată în:

registrul comercial al Tribunalului din orașul Žilina, Slovacia, nr. de înregistrare: 81503/L

Reprezentat prin:

Director executiv: Patrik Lupták

(denumit în continuare „vânzătorul”)

 

Adresa sediului (magazinul fizic):

Adam Sport
Bystrická cesta 5649/4B
Ružomberok
034 01
Slovacia

 

Director executiv: Patrik Lupták
Contact: adamsport@adamsport.ro

 

Programul magazinului online:

Luni - Vineri: 08:00 - 16:00
 

 

1.2 Datele de contact:

E-mail: adamsport@adamsport.ro


1.3 Adresa la care cumpărătorul poate face o reclamație, returna bunurile achiziționate, depune o plângere sau altă sesizare:

Packeta Romania SRL
ID 927 453 22 – ADAM SPORT
Strada Virginia Nr.4
Dragomirești-Deal, Ilfov 077096, CTPark A1 Km13

  

2. DISPOZIȚII INTRODUCTIVE

 

2.1 Obiectivul acestor Termeni și condiții (denumite în continuare "TC") este de a informa în mod clar și accesibil cumpărătorul și de a-i furniza toate informațiile necesare înainte de a intra într-o relație contractuală și, în același timp, de a-l informa cu privire la dreptul de retragere din contract și la procedura de reclamații.

2.2 TC reglementează drepturile și obligațiile părților la un contract încheiat la distanță sau la un contract încheiat în afara sediului vânzătorului prin intermediul magazinului online www.adamsport.ro.

2.3 În cazul încheierii unui contract cu un consumator în conformitate cu Codul civil, Cartea a V-a, încheiat prin utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță, relația contractuală dintre cumpărător și vânzător este reglementată în principal în conformitate cu Legea nr. 287/2009 privind codul civil, cu Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic și cu OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

 

3. DEFINIȚII

 

3.1 Operatorul magazinului online este societatea comercială Adam sport, s.r.o. cu sediul social la adresa: Bystrická cesta 5649/4B, 03401 Ružomberok, Slovacia CIF: SK2023122321, Nr. Reg. com.: 45 881 553.

3.2 Vânzătorul  este societatea comercială AS One and partners, s.r.o. cu sediul social la adresa: Bystrická cesta 5649/4B, 03401 Ružomberok, Slovaccia. Nr. Reg. com.: 55253962

3.3 Cumpărătorul (clientul) este o persoană fizică consumator final, înregistrată în sistem, care a trimis o comandă electronică, procesată prin intermediul sistemului electronic www.adamsport.ro, după exprimarea consimțământului, și ale cărei bunuri achiziționate sau servicii prestate nu servesc la exercitarea unui loc de muncă, a unei profesii sau care nu acționează în cadrul activității sale comerciale sau al altei activități de afaceri ca antreprenor.

3.4 Comanda electronică este un formular electronic care conține informații despre cumpărător, o listă de bunuri sau servicii comandate din oferta magazinului online și prețul acestor bunuri, prelucrate de sistemul comercial al magazinului online.

3.5 Un contract încheiat la distanță este ca un contract între vânzător și cumpărător convenit și încheiat exclusiv prin intermediul comunicării la distanță fără prezența fizică a vânzătorului și a cumpărătorului folosind site-ul web, e-mail, telefon, fax, scrisoare cu adresă sau catalog de oferte etc.

3.6 Contractul, al cărui obiect este vânzarea de bunuri în sensul acestor TC, în temeiul căruia cumpărătorul dobândește un bun contra cost, în special un contract de cumpărare și un contract pentru servicii sau un contract al cărui obiect este atât vânzarea de bunuri, cât și prestarea unui serviciu.

3.7 Bunurile sau serviciile sunt toate produsele postate pe paginile magazinului online, cu excepția produselor din secțiunea "Produse de închiriat„ care servesc doar ca fotografii ilustrative pentru produsele de închiriat.

 

4. PROCEDURA DE CREARE A UNEI COMENZI ȘI DE ÎNCHEIERE A UNUI CONTRACT

 

4.1 Cumpărătorul poate comanda prin magazinul online orice produs cu butonul „ADAUGĂ ÎN COŞ".

4.2 Înainte de încheierea contractului, înainte ca cumpărătorul să trimită comanda, vânzătorul pune la dispoziție cumpărătorului toate informațiile cerute de lege (Informații furnizate înainte de încheierea contractului).

4.3 Cumpărătorul completează apoi datele de facturare/livrare, selectează metoda de transport și plată și bifează căsuța pentru a-și da acordul privind acești TC.

4.4 Comanda creată va fi înregistrată în sistem, iar cumpărătorul va fi notificat prin e-mail. Conținutul notificării prin e-mail va include, următoarele informații:

  • principalele caracteristici ale bunurilor sau serviciilor;
  • prețul total al bunurilor sau serviciilor, inclusiv costurile de transport, livrare, poștă;
  • informații privind durata contractului, inclusiv durata minimă a obligațiilor consumatorului;
  • informatii cu privire la eventuala obligatie a consumatorului de a plăti vânzătorului prețul pentru prestația efectiv prestată
  • consimțământul expres pentru începerea activității contractuale înainte de expirarea perioadei de retragere din contract
  • termeni și condiții.

4.5 Pentru a trimite o comandă contractuală, cumpărătorul trebuie să apese butonul/funcția numită „comandă cu obligație de plată, prin care cumpărătorul confirmă în mod explicit că a fost informat că comanda include obligația de a plăti prețul, precum și că a fost informat cu privire la termenii și condițiile generale.

4.6 Vânzătorul va trimite apoi la adresa de e-mail a cumpărătorului un contract de vânzare-cumpărare obligatoriu confirmarea încheierii contractului. Confirmarea va conține:

a) informațiile furnizate înainte de încheierea contractului și

b) confirmarea consimțământului cumpărătorului de a începe pregătirea produsului personalizat înainte de expirarea termenului de retragere, inclusiv o declarație privind instrucțiunile aferente.

4.7 O condiție pentru validitatea comenzii este completarea corectă și completă a tuturor datelor și detaliilor solicitate în formularul de înregistrare, inclusiv a datelor de contact telefonic.

4.8 Toate comenzile primite sunt considerate o propunere de contract și sunt considerate obligatorii. Contractul, al cărui obiect este vânzarea de bunuri, se formează pe baza confirmării electronice a comenzii în sistem de către vânzător.

4.9 O modificare a conținutului comenzii este considerată o nouă propunere de contract, iar contractul se încheie numai prin confirmarea electronică a comenzii în sistem de către vânzător.

4.10 Contractul dă naștere unei obligații din partea vânzătorului de a livra cumpărătorului bunurile sau serviciile convenite în mod corespunzător și la timp și a unei obligații din partea cumpărătorului de a accepta bunurile sau serviciile convenite și de a plăti vânzătorului prețul convenit pentru acestea.

 

5. ANULAREA COMENZII

 

5.1 Anularea comenzii de către cumpărător

5.1.1 Cumpărătorul are dreptul de a anula comanda fără a oferi un motiv în orice moment înainte de validarea sa obligatorie de către vânzător.

5.1.2 Cumpărătorul poate anula comanda fără costuri și fără a oferi niciun motiv în termen de 24 de ore de la confirmarea obligatorie a acesteia, dar numai dacă obiectul comenzii este achiziționarea de bunuri care nu sunt "la comandă" și care nu trebuie să fie realizate în conformitate cu cerințele specifice ale cumpărătorului.

5.1.3 Pentru toate celelalte cazuri de anulare a unei comenzi deja confirmate, cumpărătorul este obligat să ramburseze vânzătorului prejudiciul cauzat de o astfel de acțiune. Vânzătorul își exercită dreptul la despăgubiri, în special în cazul achiziționării de bunuri "la comandă", care au fost realizate în conformitate cu cerințele speciale ale cumpărătorului sau de bunuri destinate în mod special unui singur cumpărător, sau în cazul în care au fost deja suportate costuri demonstrabile în legătură cu garantarea bunurilor.

 

5.2 Anularea comenzii de către vânzător

5.2.1 Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda sau o parte a acesteia în următoarele cazuri:

  • în cazul unei comenzi care nu a putut fi confirmată în mod obligatoriu (număr de telefon incorect, indisponibil, nu răspunde la e-mailuri etc.);
  • un material esențial pentru realizarea bunurilor la comandă nu mai este produs sau furnizat sau prețul s-a modificat semnificativ;
  • în caz de defecțiune tehnică, de funcționare defectuoasă a portalului magazinului online, în caz de erori evidente de tipărire și de numărare și alte erori evidente;
  • în cazul epuizării stocului;

În cazul în care apare o astfel de situație, vânzătorul va contacta imediat cumpărătorul pentru a conveni asupra acțiunilor ulterioare.

 

6. PREȚUL BUNURILOR

 

6.1 Prețul produselor este final, exprimat în RON.

6.2 Prețul produselor în magazin fără comandă online prealabilă poate varia. Prețurile din magazin sunt independente și diferite de prețurile din e-shop.

6.3 Reduceri/Promoții/Beneficii

Reducerile/Promoțiile/Beneficiile în conformitate cu termenii și condițiile acestora, exclusiv de la și până la data declarată a reducerii/promoției/beneficiului sau până la epuizarea stocului. Cu excepția cazului în care se prevede altfel în mod expres, reducerile/promoțiile/beneficiile individuale nu pot fi combinate între ele. Reducerile nu pot fi cumulate în timpul promoțiilor speciale, cum ar fi Black Friday, Ziua fără TVA, Happy Hour, Black Weekend. Valoarea reducerii pe perioada acestor promoții este valabilă și percepută numai atunci când sunt îndeplinite condițiile din descrierea acestor promoții speciale.

6.4 Cadouri

În cazul în care ați primit un cadou cu bunurile comandate (fără nicio plată, adică pentru 0,00 RON), eventuala reclamație nu se aplică cadoului. Nu este un articol vândut. AS One and partners s.r.o. își rezervă dreptul de a face modificări în ceea ce privește ambalajul și variantele, precum și dreptul de a livra cadoul în limita stocului disponibil. În cazul în care clientul dorește să recurgă la returnarea bunurilor în termen de 14 zile și comanda a inclus un cadou, acesta este obligat să îl returneze, în caz contrar i se poate percepe o taxă egală cu valoarea cadoului atunci când returnează bunurile și nu returnează cadoul.

6.5 Garanția celui mai mic preț

Dacă cumpărătorul găsește un preț mai mic de la un vânzător concurent, vânzătorul este de acord să ofere cumpărătorului prețul de piață actual mai mic, în următoarele condiții. Pentru a compara oferta competitivă, cumpărătorul trebuie să trimită vânzătorului un link prin e-mail cu cererea sa, sau să introducă linkul cu preț în „observația” din formularul de cmandă atunci cînd plasează o comandă.

Vânzătorul va compara oferta concurențială și dacă produsul menționat se află în condiții de concurență comparabile cu cele oferite de vânzător, adică:
1. produsul trebuie să fie în stoc
2. sediul vânzătorului numai pe teritoriul Republicii Slovace
3. preț comparabil, inclusiv taxe poștale, suprataxe și posibile cadouri și reduceri de la noi,
cumpărătorul va primi produsul la prețul cerut.

 

7. CONDIȚII DE PLATĂ

 

7.1 Pentru bunurile și serviciile achiziționate în magazinul online puteți plăti în următoarele moduri:

a) plata ramburs la livrare (plătiți direct curierului atunci când ridicați bunurile)
b) plata prin internet banking - Plata prin transfer bancar.
c) plata cu cardul prin gateway-uri de plată - Plata prin gateway-ul de plată 24-pay (plata cu cardul).
d) plata pe bază de factură de avans cu data scadentă specificată în factură,
e) plata pe bază de voucher cadou.

7.2 Un voucher cadou este o sumă de bani preplătită, pe care cumpărătorul o poate utiliza atunci când face o achiziție, în funcție de disponibilitatea fondurilor preplătite. Data de valabilitate a voucherului este indicată pe acesta. Valoarea nominală a voucherului cadou poate fi convenită cu cumpărătorul.

7.3 Suprataxele pentru fiecare opțiune de plată sunt stabilite în clauza 8 din TC.

7.4  Vânzătorul poate oferi cumpărătorului opțiuni de reducere:
a) o reducere pentru înregistrare în e-shop,
b) reducere pentru achiziții repetate,
c) reducere bazată pe un cupon de reducere unic,
d) reducere bazată pe afilierea la organizații și cluburi
e) reducere pentru înscrierea la newsletter
Reducerile nu pot fi cumulate.

7.5 În cazul în care prețul datorat pentru produsele livrate nu este achitat integral, vânzătorul are dreptul de a suspenda livrările ulterioare de bunuri până la achitarea integrală a prețului datorat.

 

8. TAXE DE EXPEDIERE, AMBALARE ȘI OPȚIUNI DE PLATĂ

 

8.1 Atunci când plătiți prin transfer bancar sau cu cardul, vânzătorul va percepe taxa de transport în felul următor:

  1. în cazul expedierii prin firma de curierat cu livrare în termen de 3 zile lucrătoare de la expedierea din depozitul nostru - 40 RON.

8.2 În cazul plății ramburs (taxă de ramburs este de 12 RON) vânzătorul va percepe taxa de transport în felul următor:

  1. în cazul expedierii prin firma de curierat cu livrare în termen de 2 zile lucrătoare de la expedierea din depozitul nostru – 12 RON
    1. se aplică tuturor tipurilor de transport

8.3 Compania AS One and partners s.r.o. nu percepe taxe pentru ambalare.

8.4 Vânzătorul poate, de asemenea, să convină cu Cumpărătorul asupra unei alte proceduri decât procedura standard (de mai sus) pentru trimiterea de bunuri sau servicii, precum și asupra prețurilor pentru aceste servicii.

8.5 Vânzătorul poate să trimită cumpărătorului bunurile care sunt imediat disponibile și să livreze restul comenzii ulterior, în termenul legal, cu condiția ca, cu toate acestea, cumpărătorului să nu i se perceapă nicio taxă de expediere suplimentară în plus față de cea convenită în comandă.

 

9. CONDIȚII DE LIVRARE

 

9.1 Termenul de livrare este indicat pentru fiecare articol în parte și înseamnă în câte zile lucrătoare de la încheierea contractului expediem, de obicei, bunurile - predăm pachetul  transportatorului.

9.2 În cazul în care la mărfuri este menționat "în termen de 3 zile / în termen de 5 zile / în termen de 7 zile", termenul de livrare este, de obicei, de acest număr de zile sau chiar mai mult în cazul unei situații neprevăzute, deoarece aceste produse nu sunt stocate fizic în magazin, gata de expediere imediată.

9.3 Dacă mărfurile sunt marcate „la comandă”, termenul limită de livrare a mărfurilor este individual, deoarece este vorba de realizarea unui articol nou conform ideilor și cerințelor individuale ale clientului, iar după aflarea lui efectivă, vom informa imediat cumpărătorul prin e-mail.

9.4 În cazul unei prelungiri a perioadei de livrare din cauza faptului că materialul cheie pentru fabricarea bunurilor nu mai este produs sau furnizat, sau că prețul acestuia s-a modificat în mod semnificativ,  sau că a avut loc un eveniment extraordinar, imprevizibil, inevitabil, vom informa cumpărătorul cu privire la această schimbare pentru a conveni asupra următorului curs de acțiune, inclusiv asupra posibilității de anulare a comenzii, cu excepția cazului în care părțile contractante convin asupra unui alt mod de soluționare.

9.5 Fiecare cumpărător este informat prin e-mail cu privire la orice modificare a statusului comenzii sale. Puteți verifica starea comenzii dvs. prin conectare în contul dvs.

9.6 Mărfurile sunt livrate prin Poșta Slovacă sau prin curier la adresa specificată de cumpărător în comandă. Bunurile sunt disponibile și pentru ridicarea personală la sediul (magazinul) vânzătorului de comun acord.

9.7 Aceste TC sunt valabile pentru livrarea de bunuri pe teritoriul României. Livrarea de bunuri pe teritoriul statelor membre ale Uniunii Europene sau în alte țări este supusă unui acord prealabil și unui acord scris reciproc privind prețul de expediere și alte condiții de livrare convenite între cumpărător și vânzător (prin e-mail).

9.8 Transportul de bunuri conține întotdeauna o factură (dovada achiziției), termeni și condiții, formular de retragere din contractul de cumpărare.

9.9 Obligația de livrare a bunurilor este îndeplinită în momentul în care bunurile sunt predate clientului sau persoanei autorizate specificate în comandă sau în momentul în care acestea sunt predate primului transportator pentru transport. Prin urmare, la perioada de livrare trebuie adăugate zilele necesare pentru livrarea prin intermediul transportatorului în cauză. Vă vom informa prin e-mail că comanda dvs. a fost predată transportatorului sau este gata pentru colectare personală.

9.10 Dacă mărfurile nu v-au fost livrate în mai mult de 7 zile de la e-mailul nostru, vă rugăm să ne contactați. După verificare, vă vom furniza informații mai detaliate despre comanda dvs. și posibilele motive pentru nelivrare prin e-mail sau prin telefon.

9.10 În cazul unui contract de achiziție pentru consumatori, noi, în calitate de vânzător, suntem obligați să vă îndeplinim comanda și să vă livrăm bunurile în termen de cel mult 30 de zile de la primirea comenzii. În cazul în care produsele comandate sau o parte din produsele din comandă nu pot fi livrate în termenul menționat mai sus, vă vom informa despre această situație cât mai repede posibil și vă vom comunica data de livrare estimată sau vom propune înlocuirea produselor, cu unele similare. Dacă nu vom reuși să livrăm bunurile nici măcar în perioada adițională, aveți dreptul de a vă retrage din contract, iar în cazul achitării prețului de achiziție sau a unei părți din acesta, sumele de bani vor fi returnate în termen de 30 de zile în contul bancar specificat de dvs, pe care ni-l trimiteți la adresa de e-mail adamsport@adamsport.ro.

 

10. DREPTUL DE PROPRIETATE

 

10.1 Dreptul de proprietate trece de la vânzător la cumpărător numai în momentul plății integrale a prețului de achiziție pentru obiectul contractului de cumpărare.

10.2 În cazul unei reclamații din partea cumpărătorului pentru bunuri, pentru care se aplică încă dreptul de proprietate al vânzătorului, vânzătorul își rezervă dreptul de a soluționa reclamația numai în momentul plății integrale a prețului de achiziție pentru obiectul contractului de cumpărare.

 

11. RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE CUMPĂRARE

 

11.1 Instrucțiuni privind exercitarea dreptului consumatorului de a se retrage din contract

11.1.1 Dreptul de retragere din contract

Conform OUG nr. 34/2014 ARTICOLUL 9, consumatorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare fără a da un motiv în termen de 14 zile fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri.

Termenul de retragere expiră după 14 zile de la data la care consumatorul ziua în care consumatorul sau o parte terță, altă decât transportatorul și care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau: (i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terță, altă decât transportatorul și care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs; (îi) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terță, altă decât transportatorul și care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese; (iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioada de timp determinată, ziua în care consumatorul sau o parte terță, altă decât transportatorul și care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a primului produs.                                                         

În cazul unui contract de prestări de servicii (un contract pentru bunuri personalizate), perioada de retragere expiră la data încheierii contractului.

Atunci când vă exercitați dreptul de retragere din contract, vă rugăm să ne informați cu privire la decizia dvs. de a vă retrage din prezentul contract printr-o declarație clară prin e-mail la adamsport@adamsport.ro. În acest scop, puteți utiliza formularul de retragere din contract, pe care vi l-am dat sau vi l-am trimis împreună cu comanda.

Perioada de retragere începe să decurgă la data la care vânzătorul este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.

 

Procedura de returnare a bunurilor achiziționate prin intermediul magazinului online în termen de 14 zile

Dacă mărimea nu vi se potrivește sau dacă pur și simplu nu sunteți interesat de produsele livrate, vă rugăm să urmați următoarele instrucțiuni:

  • Completați acest formular, care trebuie apoi tipărit și atașat la bunurile returnate
  • Vă rugăm, să introduceți numărul de cont bancar în format IBAN pentru o prelucrare mai rapidă
  • Trimiteți formularul completat și semnat împreună cu bunurile la adresa pentru retur, care este listată mai jos
  • Ambalați bunurile returnate cât mai bine posibil pentru a le proteja de eventuale deteriorări
  • Dacă ați cumpărat bunurile în calitate de persoană fizică, aveți dreptul la o returnare
  • Dacă ați cumpărat bunurile cu facture emisă pe o companie ( CUI), ca persoană juridică, atunci returnarea bunurilor NU este posibilă
  • Costul returnării bunurilor în termenul legal este suportat de către consumator
  • Singura adresă de retur este cea de mai jos, iar dacă le trimiteți în altă parte, nu vom putea să le preluăm.

Ce bunuri nu sunt acoperite de perioada de returnare de 14 zile:

  • Nu se pot returna voucherele cadou cu un cod unic, pe care le vindem în e-shop sau în magazin
  • Bunurile achiziționate  la comandă - adică de exemplu legături montate/prinse pe schiuri sau schiuri la care au fost montate legături
  • Bunurile la comandă - de exemplu, curele de schi de tură, care au fost tăiate la tipul exact de schi. 

Retragerea din contract de către întreprinzător și în alte cazuri

Cumpărătorului întreprinzător i se poate permite de către Adamsport.eu să se retragă din contractul de cumpărare în termen de 14 zile. În cazul în care valoarea bunurilor achiziționate este mai mare de 5000 RON incl. TVA sau, în cazul în care obiectul contractului este achiziționarea unui set de schi alpinism, o astfel de retragere nu este posibilă deloc.

Dacă Cumpărătorul întreprinzător este autorizat să anuleze Contractul de achiziție în perioada de paisprezece zile, atunci Cumpărătorul întreprinzător recunoaște că prețul de achiziție rambursat poate fi redus cu suma cu care a fost redusă valoarea bunurilor.

În cazul în care Cumpărătorului întreprinzător i se permite să se retragă din Contractul de achiziție în perioada de paisprezece zile și bunurile returnate nu sunt în ambalajul lor original, inclusiv toate piesele și accesoriile, atunci Cumpărătorul întreprinzător recunoaște că Adamsport își rezervă dreptul de a percepe o taxă pentru o astfel de returnare, într-o sumă care să compenseze Adamsport pentru costul de reintroducere a bunurilor la vânzare.

Cumpărătorul nu se poate retrage din contract sau cere livrarea unui articol nou dacă nu poate returna articolul în starea în care l-a primit. Nu se aplică,

  • în cazul în care a avut loc o modificare a stării ca urmare a unei inspecții în scopul detectării unui defect al articolului;
  • dacă Cumpărătorul a folosit articolul înainte ca defectul să fie descoperit
  • în cazul în care Cumpărătorul se află în imposibilitatea de a returna articolul într-o stare nealterată prin acțiune sau inacțiune; sau
  • dacă Cumpărătorul a folosit articolul sau l-a modificat în timpul utilizării normale înainte ca defectul să fie descoperit
  • în cazul în care cumpărătorul nu a notificat defectul la timp, cumpărătorul își pierde dreptul de a se retrage din contract.

 

11.1.2 Efectele retragerii din contractul de cumpărare

După retragerea din contractul de cumpărare, vânzătorul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.

Vânzătorul rambursează toate sumele pe care le-a primit de la consumator folosind aceleași modalități de plata ca și cele folosite de consumator pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată și cu condiția de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urmă rambursării.

Vânzătorul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de vânzător.

Cu excepția cazului în care vânzătorul s-a oferit să recupereze el însuși produsele, în cazul contractelor de vânzare, profesionistul poate amână rambursarea până la dată receptionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către vânzător, luându-se în considerare data cea mai apropiată

Cumpărătorii sunt sfătuiți să facă o copie a facturii pentru uz propriu și să trimită produsele prin metoda recomandată și returul să fie asigurat. În acest sens pot utiliza următorul formular pentru a se retrage din contract: Retragerea din contractul de cumpărare, în care este necesar să se completeze cel puțin datele marcate cu steluță "*".

 (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/odstupenie%20od%20zmluvy.pdf).

Prin prezenta vă informăm că, în cazul în care decideți să vă retrageți din contract, costurile directe de returnare a bunurilor vor fi suportate de dvs.

Informații privind răspunderea cumpărătorului pentru deteriorarea bunurilor returnate: Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor

În cazul unui contract de servicii (contract pentru articole personalizate): În cazul în care consumatorul a solicitat începerea prestării de servicii în timpul perioadei de retragere, acesta are obligația de a achita vânzătorului prețul pentru serviciile efectiv prestate până la data la care i-a comunicat decizia de a se retrage din contract

 

11.2 Exceptări de la dreptul de retragere

11.2.1 Cumpărătorul nu se poate retrage din contract, al cărui obiect este, de exemplu:

a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;

b) furnizarea de produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piață financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

c) furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expiră rapid;

e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;

f) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

Alte cazuri sunt enumerate în OUG nr. 34/2014

11.2.2 Având în vedere că, în caz de retragere, contractul este anulat de la început, părțile își rambursează reciproc toate prestațiile acceptate de comun acord. Prin urmare, în cazul în care acest drept este exercitat, cumpărătorul este obligat să respecte următoarele condiții pentru bunurile returnate:

a) bunurile returnate nu trebuie să prezinte semne de utilizare (este posibilă doar probarea lor)

b) bunurile returnate trebuie să fie complete (inclusiv documentația completă)

c) bunurile returnate trebuie să fie însoțite de dovada de cumpărare - factura.

11.2.3 Vă recomandăm să trimiteți bunurile returnate prin metoda recomandată sau să le asigurați, deoarece nu suntem responsabili pentru o eventuală pierdere a acestora de către o terță parte pe drumul către noi. Retururi cu plata ramburs, nu o să fie acceptate!

11.2.4 În cazul în care cumpărătorul renunță la contract și livrează vânzătorului bunuri care sunt folosite și sunt deteriorate sau incomplete sau în cazul în care valoarea bunurilor în cauză este redusă ca urmare a unui astfel de tratament al bunurilor care depășește tratamentul necesar pentru stabilirea caracteristicilor și funcționalității bunurilor, vânzătorul are dreptul la despăgubiri față de cumpărător în cuantum egal cu valoarea reparației bunurilor și a repunerii bunurilor în starea lor inițială sau vânzătorul are dreptul de a solicita cumpărătorului rambursarea reducerii valorii bunurilor, iar cumpărătorul este notificat cu privire la acest fapt.

11.2.5 Cumpărătorul este obligat să achite vânzătorului toate plățile și taxele în conformitate cu acest punct din Termenii și condiții, diferența dintre prețul de achiziție al bunurilor și valoarea bunurilor la momentul retragerii din contractul de cumpărare.

 

11.3 Informații cu privire la obligația consumatorului, dacă este cazul, de a plăti vânzătorului prețul pentru prestația efectiv furnizată

11.3.1 În cazul în care consumatorul se retrage din contractul de fabricare a unui produs la comandă (contract de prestări servicii), acesta este obligat să plătească vânzătorului doar prețul pentru prestația efectivă până la data livrării notificării de retragere, dacă consumatorul și-a dat acordul expres vânzătorului înainte de începerea prestării serviciilor.

 

11.4 Consimțământul explicit pentru începerea executării personalizării unui produs în cadrul contractului înainte de expirarea perioadei de retragere

11.4.1 Prin prezenta, vânzătorul informează cumpărătorul că, prin acordarea consimțământului pentru începerea realizării articolului personalizat înainte de expirarea perioadei de retragere, după ce articolul a fost complet realizat, cumpărătorul își pierde dreptul de a se retrage din contract.

11.4.2 Prin prezenta, cumpărătorul acordă vânzătorului consimțământul expres de a începe fabricarea articolului la comandă înainte de expirarea perioadei de retragere și, în același timp, declară că a fost instruit în mod corespunzător cu privire la faptul că, prin acordarea consimțământului său, își pierde dreptul de a se retrage din contract după ce articolul a fost produs integral.

 

12. RECLAMAȚII ȘI CONDIȚII DE GARANȚIE

 

12.1 Deși compania noastră se străduiește să facă tot posibilul și să vă ofere servicii perfecte, se poate întâmpla ca ceva să nu fie așa cum ar trebui să fie. Această procedură de soluționare a reclamațiilor are rolul de a asigura o soluționare rapidă și corectă a reclamațiilor.

12.2 Răspunderea pentru defectele bunurilor vândute

Vânzătorul este responsabil pentru defectele bunurilor în momentul livrării acestora. În cazul articolelor vândute la un preț mai mic, nu este răspunzător pentru defectul, pentru care a fost convenit prețul mai mic. Vânzătorul este responsabil și pentru defectele care apar după preluarea articolului în perioada de garanție (garanție).

Cumpărătorul este obligat să semnaleze vânzătorului defectele produselor fără întârzieri nejustificate după ce a avut ocazia să inspecteze produsele. Cumpărătorul este obligat să inspecteze bunurile și să verifice dacă bunurile livrate și documentele relevante (document fiscal - factură) sunt complete la primirea acestora.

În cazul în care mărfurile sunt livrate prin serviciul de curierat, cumpărătorul este obligat să verifice dacă ambalajul transportului este intact, nu este deteriorat atunci cînd îl preia de la curier. În cazul în care ambalajul coletului este deteriorat și există suspiciunea că produsele ar putea fi deteriorate, trebuie întocmit împreună cu șoferul companiei de transport un raport privind daunele constatate, de exemplu, din cauza deteriorării ambalajului produselor, s-a ajuns la deteriorarea mecanică a produselor sau comanda este incompletă. Vă rugăm să ne contactați imediat cu documente foto prin e-mail sau telefonic.

12.3 Perioada de garanție

Perioada de garanție pentru bunurile achiziționate de un cumpărător - persoană fizică în magazinul online www.adamsport.eu este de 24 de luni conform prevederilor Codului civil. Perioada de garanție în cazul articolelor personalizate comandate prin intermediul magazinului online www.adamsport.eu este de 24 de luni, în conformitate cu prevederile Codului Civil. Perioada de garanție pentru bunurile achiziționate de către cumpărător - persoană juridică în magazinul online www.adamsport.eu este de 12 luni, în conformitate cu prevederile Codului comercial. Bunurile achiziționate în e-shop sub eticheta (Bunuri deschise, folosite) au garanție valabilă timp de 6 luni de la data achiziției.Perioadele de garanție încep de la data primirii bunurilor de către cumpărător, adică de la data primirii bunurilor de la compania de transport sau direct de la vânzător în cazul în care cumpărătorul preia personal bunurile. 

12.4 Încetarea drepturilor

Drepturile de răspundere pentru defectele produsului, pentru care se aplică perioada de garanție, expiră dacă nu au fost exercitate în perioada de garanție. Prin urmare, cumpărătorul poate face o reclamație numai în perioada de garanție.

12.5 Dreptul de a depune o reclamație

În cazul în care cumpărătorul descoperă că bunurile livrate prezintă un defect, adică nu au proprietățile cerute sau prevăzute de lege, sau nu sunt de o calitate normală, are dreptul de a reclama acest defect.

Cumpărătorul este obligat să semnaleze vânzătorului, fără întârzieri inutile, defectele bunurilor după ce le-a descoperit și nu poate folosi bunurile în continuare, ținând cont de natura defectului.

12.6 Unde se poate depune o reclamație

Cumpărătorul poate face o reclamație sau cerere de reparații pe baza garanției în scris la adresa de email: adamsport@adamsport.ro, trimițând bunurile reclamate la adresa recomandată de vânzător și indicând defectul bunurilor. Bunurile pe care le reclamați nu pot fi murdare și folosite. La bunuri trebuie atașată o copie a dovezii de cumpărare (factura). Vă recomandăm să trimiteți bunurile la adresa: Packeta Romania SRL, ID 927 453 22 – adamsport.ro Strada Virginia Nr.4 Dragomirești-Deal, Ilfov 077096, CTPark A1 Km13 și, dacă este necesar, să le asigurați, deoarece nu suntem răspunzători pentru o eventuală pierdere a acestora pe drumul spre noi. Reclamațiile sau retururile trimise cu plata pentru transport ramburs nu vor fi preluate sau acceptate de compania noastră.

12.7 Ce poate fi reclamat

Reclamațiile pot fi făcute numai pentru bunurile care au fost achiziționate de la vânzător și care sunt deținute de cumpărător. La fiecare produs se atașează o factură (dovada de achiziție) în momentul livrării cumpărătorului, care servește și ca document de garanție.

1.7 Nu este posibil să faceți o reclamație pentru defecte ale produsului cauzate de utilizarea necorespunzătoare, depozitarea sau deteriorarea de către cumpărător. Utilizarea necorespunzătoare se înțelege ca manipularea necorespunzătoare a produsului, într-un alt mod decât cel specificat în instrucțiunile de curățare, spălare, uscare, călcare, depozitare și utilizare în alt scop decât cel pentru care a fost destinat. Produsul nu trebuie să fie deteriorat din punct de vedere mecanic, deteriorarea mecanică fiind definită ca o deteriorare a produsului care nu ar fi putut fi cauzată de utilizarea normală a produsului în scopul pentru care a fost conceput. Produsul nu poate fi reclamat pentru pete și alte tipuri de murdărire a bunurilor care au apărut după primirea bunurilor. Produsul nu trebuie să fie deteriorat prin încărcare excesivă sau prin neglijarea întreținerii.

Nu se poate face o reclamație pentru defectele cauzate de utilizarea și uzura normală a produsului.

12.9 Instrucțiuni privind drepturile cumpărătorului

În cazul în care cumpărătorul își exercită dreptul de răspundere pentru defectele bunurilor, vânzătorul sau angajatul său autorizat sau persoana desemnată este obligat să îl informeze pe cumpărător cu privire la drepturile pe care le are în temeiul Codului civil în următoarea privință:

12.9.1 Defect care poate fi reparat

În cazul în care defectul poate fi reparat, cumpărătorul are dreptul ca acest defect să fie reparat gratuit, în timp util și în mod corespunzător. Vânzătorul are obligația să repare defectul fără întârziere. Cumpărătorul poate, în loc de repararea defectului să solicite înlocuirea produsului, sau, în cazul în care defectul se referă doar la o parte a articolului, înlocuirea părții respective, cu excepția cazului în care vânzătorul suportă costuri disproporționate în raport cu prețul bunurilor sau cu gravitatea defectului. Vânzătorul poate înlocui întotdeauna produsul în locul reparației defectului, dacă prin aceasta nu provoacă dificultăți serioase cumpărătorului.

12.9.2 Defect ireparabil

În cazul în care există un defect care nu poate fi reparat și care împiedică utilizarea corectă a bunului ca un bun fără defect, cumpărătorul are dreptul de înlocuire sau are dreptul de retragere din contractul de cumpărare. Aceleași drepturi aparțin cumpărătorului în cazul în care defectele pot fi reparate, dar dacă cumpărătorul nu poate utiliza bunul în mod corespunzător din cauza reapariției defectului după reparație sau din cauza unui număr mai mare de defecte. În cazul în care există alte defecte iremediabile, cumpărătorul are dreptul dreptul la o reducere rezonabilă a prețului bunului.

12.10 Dreptul de alegere al cumpărătorului

Cumpărătorul are dreptul de a alege care dintre drepturile menționate mai sus să le exercite.

12.11 Să determine modul de soluționare a reclamației

Pe baza deciziei cumpărătorului de a-și exercita unul dintre drepturile menționate mai sus, vânzătorul (sau angajatul său autorizat sau persoana desemnată de acesta) este obligat să stabilească metoda de soluționare a reclamației în conformitate cu art. 2 din O.G. nr. 27/2002 imediat, în cazurile complexe în termen de cel mult 3 zile lucrătoare de la data reclamației, iar în cazurile justificate, în special dacă este necesară o evaluare tehnică complexă a stării produsului sau serviciului, în termen de cel mult 30 de zile de la data reclamației. Următoarele metode de soluționare a unei reclamații sunt: predarea produsului reparat, înlocuirea produsului, rambursarea prețului de achiziție al produsului, plata unei reduceri rezonabile a prețului produsului, o cerere scrisă de preluare a reclamației sau un refuz justificat.

12.12 Soluționarea reclamațiilor

După ce a fost stabilită metoda de soluționare a reclamației, aceasta se soluționează imediat; în cazuri justificate, reclamația poate fi soluționată și ulterior; cu toate acestea, soluționarea reclamației nu trebuie să dureze mai mult de 30 de zile de la data reclamației. După expirarea perioadei de soluționare a reclamației, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract sau are dreptul de a schimba produsul cu un produs nou. Soluționarea reclamației nu modifică dreptului cumpărătorului la despăgubiri pentru daune conform unui regulament special.

12.13 Confirmarea validității reclamației

Vânzătorul emite o confirmare către cumpărător atunci când se face o reclamație. În cazul în care confirmarea nu poate fi transmisă imediat, aceasta trebuie să fie transmisă fără întârzieri nejustificate, dar cel târziu împreună cu dovada de soluționare a reclamației.

12.14 Documentul despre soluționarea reclamației

Vânzătorul va emite și va livra cumpărătorului un document scris despre soluționarea reclamației în cel mult 30 de zile de la data revendicării.

12.15 Evidența reclamațiilor

Vânzătorul ține evidența reclamațiilor și le pune la dispoziție pentru inspecție la solicitarea autorității de supraveghere. Registrul reclamațiilor conține detalii privind data reclamației, data și modalitatea de soluționare a acesteia și numărul de serie al documentului de reclamație.

12.16 Această procedură de reclamații va fi accesibilă într-un loc vizibil accesibilă cumpărătorului.

 

13. INFORMAȚII PRIVIND SOLUȚIONAREA ALTERNATIVĂ A LITIGIILOR

 

  • Stimate cumpărător, în conformitate cu Legea  nr. 365/2002 privind comerțul electronic privind soluționarea alternativă a litigiilor dintre consumatori, vă informăm că, în calitate de consumator, aveți dreptul de a contacta firma noastră cu o cerere de despăgubire dacă nu sunteți mulțumit de modul în care am tratat reclamația dumneavoastră sau dacă credeți că v-am încălcat drepturile.

 

Datele de identificare și de contact ale companiei noastre sunt:

 

Denumirea comercială:

AS One and partners s.r.o.

Forma juridică:

Societate cu răspundere limitată

Sediul social:

Bystrická cesta 5649/4B, 03401 Ružomberok, Slovacia

Nr. reg. com.:

55253962

CUI:

2121931482

 

 

Înregistrată în:

registrul comercial al Tribunalului din orașul Žilina, Slovacia, nr. de înregistrare: 81503/L

Reprezentat prin:

Director executiv: Patrik Lupták


Persoana de contact: Patrik Lupták

Date de contact:

E-mail: adamsport@adamsport.ro

(denumită în continuare ca societate sau „vânzătorul”).

 

În cazul în care societatea noastră a răspuns prin refuzul cererii dumneavoastre de despăgubire sau nu a răspuns în termen de 30 de zile de la data expedierii, aveți dreptul de a iniția o procedură alternativă de soluționare a litigiilor. Pentru soluționarea litigiilor sunt aplicabile următoarele legi:

  • OG 38/2015 Privind soluţionarea alternativă a litigiilor dintre consumatori şi comercianţi
  • Directiva 2013/11/UE A Parlamentului European și a Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE (Directiva privind SAL în materie de consum) (JO L 165, 18.6.2013, pp. 63-79
  • Regulamentul (UE) nr. 524/2013 Al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE (Regulamentul privind SOL în materie de consum)

 

O propunere de inițiere a soluționării alternative a litigiilor (denumită în continuare "propunere") trebuie înaintată entității competente de soluționare alternativă a litigiilor. Puteți depune propunerea pe hârtie, în formă electronică sau verbal în procesul-verbal. Pentru a depune o propunere, puteți utiliza formularul, al cărui model este prezentat în anexă și conține cerințele prevăzute de lege.

De asemenea, aveți dreptul să utilizați platforma online de soluționare a litigiilor disponibilă pe site http://ec.europa.eu/consumers/odr/, unde completați formularul electronic de reclamație împotriva comerciantului.

O soluționare alternativă a litigiilor poate fi utilizată numai de către un consumator - o persoană fizică care nu acționează în sfera desfășurării ocupației sale atunci când încheie și îndeplinește un contract de consum ca o persoană juridică, antreprenor. Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică numai litigiilor dintre consumator și vânzător, a căror valoare depășește 20 de euro. Subiectul soluționării alternative a litigiilor vă poate solicita să plătiți o taxă de până la 5 euro, inclusiv TVA, pentru inițierea soluționării litigiilor. Rezultatul procedurii alternative de soluționare a litigiilor ar trebui să fie un acord între vânzător și consumator privind soluționarea pe cale amiabilă a litigiului lor. Cu toate acestea, chiar și caracterul obligatoriu al unui astfel de acord nu împiedică părțile să își rezolve ulterior litigiul prin instanță.

 

14. INFORMAȚII PRIVIND PROCEDURILE DE SOLUȚIONARE A RECLAMAȚIILOR ȘI SESIZĂRILOR CONSUMATORILOR

 

14.1 În cazul în care ne trimiteți o sugestie, o observație, o reclamație sau o sesizare, o vom trata cu promptitudine, ținând cont de seriozitatea și urgența acesteia, iar după o examinare și o evaluare profesională vă vom trimite informații privind rezultatul. Puteți folosi contactele de mai jos pentru a comunica cu noi: adamsport@adamsport.ro

 

15. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

 

15.1.1 Datele cu caracter personal sunt prelucrate în conformitate cu Legea nr. 190 din 18 iulie 2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor). 

15.1.2. Operatorul nu furnizează datele cu caracter personal ale cumpărătorului unei terțe părți, cu excepția companiei de transport selectate care asigură livrarea bunurilor sau a serviciilor, sau autorităților de stat în cazul unei inspecții, sau unui intermediar, pe baza unui contract reciproc.

15.1.3. Operatorul este obligat să protejeze datele cu caracter personal împotriva divulgării acestora către persoane neautorizate, prin luarea de măsuri tehnice și organizatorice adecvate. De asemenea, toți angajații operatorului sunt obligați să respecte confidențialitatea în ceea ce privește datele cu caracter personal.

15.1.4. Persoana vizată beneficiază de drepturile definite de Legea nr. 190 din 18 iulie 2018 privind protecția datelor cu caracter personal, cu modificările și completările ulterioare, în special de:
 a) dreptul la informare în ce privește prelucrarea datelor sale personale,
 b) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal referitoare la persoana vizată. Acest drept vă permite să solicitați cum și în ce scopuri sunt prelucrate datele dvs, iar această solicitare o puteți trimite la adresa de e-mail din contacte,
 c) dreptul de a corecta datele cu caracter personal - vă permite să corectați datele cu caracter personal dacă acestea nu mai sunt actuale, 
 d) dreptul la ștergerea datelor cu caracter personal - în cazul în care nu sunteți interesat de prelucrarea ulterioară a datelor cu caracter personal de către operator,
 e) dreptul de a restricționa prelucrarea datelor cu caracter personal - în cazul în care considerați că datele cu caracter personal au fost prelucrate cu încălcarea legii,
 f) dreptul de a vă opune prelucrării datelor cu caracter personal
 g) dreptul la transferabilitatea datelor cu caracter personal,
 h) dreptul de a transmite o inițiativă autorității de supraveghere în legătură cu datele cu caracter personal prelucrate.

15.1.5. Operatorul obține următoarele date cu caracter personal de la cumpărător: numele, prenumele, adresa, adresa de livrare, adresa de facturare, numărul de telefon, adresa de e-mail, care sunt prelucrate pentru a procesa corect comanda dvs. Aceste date cu caracter personal sunt păstrate timp de 10 ani în scopuri de arhivare. În cadrul procesării comenzilor, datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopul emiterii facturilor, al eliberării documentelor de stocare (livrare), al organizării transportului, precum și al contabilizării în sistemul contabil.

15.1.6. Acest site înregistrează adresa dvs. IP, informații despre timpul pe care îl petreceți navigând pe site-urile respective și informații despre site-urile de pe care veniți la noi. Cookie-urile sunt fișiere text care sunt stocate pe computerul dvs. și sunt, de asemenea, utilizate pentru a măsura traficul pe site și pentru a personaliza afișarea site-ului și datorită acestor fișiere putem să vă oferim un conținut de o calitate mai bună. Prin urmare, considerăm că aceste fișiere reprezintă interesul nostru legitim. Unele cookie-uri sunt fișiere ale unor terți, de exemplu Youtube, Google și altele.

15.1.7. Puteți șterge cookie-urile în orice moment sau puteți modifica direct în setările browserului dvs. modul de utilizare a acestora. Dacă doriți să refuzați utilizarea cookie-urilor, vă rugăm să setați acest lucru în browserul dvs. de internet.

15.1.8. În cazul în care cumpărătorul și-a dat consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în e-shop în scopul marketingului prin e-mail, acesta și-a dat consimțământul pentru trimiterea de mesaje tip e-mail la adresa de e-mail de contact.

15.1.9. Datele cu caracter personal în scopuri de marketing prin e-mail, cum ar fi numele și prenumele, adresa de e-mail, sunt furnizate pentru o perioadă de cinci ani. Aceste date cu caracter personal nu sunt dezvăluite unor terțe părți.

15.1.10. Cumpărătorul își poate retrage consimțământul în orice moment, trimițându-ne o cerere de retragere a prelucrării datelor cu caracter personal, pe care noi respectăm și ștergem datele imediat. De asemenea, este posibilă deconectarea prin debifarea căsuței din contul de utilizator al utilizatorului (în cazul în care cumpărătorul a solicitat crearea unui cont de utilizator). Nu vom mai folosi datele personale furnizate de dvs. în scopuri de marketing prin e-mail.

15.2 Operatorul sistemelor de informații cu privire la datele cu caracter personal este: Adam sport, s. r. o., cu sediul social la Bystrická cesta 5649/4B 03401 Ružomberok, Nr. Reg. com.: 45 881 553. În legătură cu operarea magazinului online, datele cu caracter personal sunt prelucrate în următoarele scopuri:

E-shop

Scopul prelucrării datelor personale este vânzarea de bunuri, întocmirea facturilor și livrarea de bunuri. Lista datelor personale colectate: titlul, numele, prenumele, adresa (strada și numărul, localitatea, codul poștal, județul), adresa de e-mail, numărul de telefon. Temeiul juridic este reprezentat de relația contractuală conform Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).

Marketing

Scopul prelucrării datelor personale este de a informa clienții despre serviciile și bunurile oferite, prin trimiterea newsletter-elor informative. Lista datelor personale: titlul, numele, prenumele, adresa (strada și numărul, localitatea, codul poștal, județul), adresa de e-mail, numărul de telefon. Temeiul legal este consimțământul clientului. Durata consimțământului: pentru perioada de timp necesară scopului, adică atât timp cât clientul este interesat să primească newslettere.

Program de loialitate

Scopul procesării datelor personale este de a oferi reduceri clienților înregistrați. Lista datelor personale: titlul, numele, prenumele, adresa (strada și numărul, localitatea, codul poștal, județul), adresa de e-mail, numărul de telefon. Temeiul legal este consimțământul clientului. Durata consimțământului: pe durata scopului, adică atâta timp cât clientul este interesat să primească reduceri.

Concursuri

Scopul prelucrării datelor personale este de a organiza concursuri pentru consumatori. Lista datelor personale: titlul, numele, prenumele, adresa (strada și numărul, localitatea, codul poștal, județul), adresa de e-mail, numărul de telefon. Temeiul legal este consimțământul clientului. Timpul de valabilitate al consimțământului: pe durata scopului, adică pe durata concursului dat, inclusiv evaluarea acestuia și trimiterea premiilor.

15.3 Datele dvs. personale nu vor fi dezvăluite sau partajate cu terțe părți și nu va exista niciun transfer internațional de date personale. Datele cu caracter personal pot fi dezvăluite companiei de transport pentru livrarea de bunuri sau servicii, sau autorităților de stat în cazul unei inspecții, precum și furnizorului de servicii IT sau furnizorului de servicii de găzduire web în contextul furnizării de servicii de întreținere tehnică. După îndeplinirea scopului, datele dvs. personale vor fi șterse.

15.4 Persoana vizată (consumatorul) nu este obligat să își dea consimțământul. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment, trimițând o cerere scrisă la sediul social al operatorului Adam sport, s. r. o. cu sediul social la Bystrická cesta 5649/4B, Ružomberok, cod poștal:  034 01 sau la următoarea adresă de e-mail adamsport@adamsport.ro.

15.5 Pe baza unei cereri scrise, puteți solicita, într-o formulă inteligibilă, informații privind stadiul prelucrării datelor dvs. cu caracter personal, informații precise privind sursa din care au fost obținute datele cu caracter personal, ștergerea datelor cu caracter personal, corectarea datelor cu caracter personal incorecte, incomplete sau neactualizate, distrugerea datelor cu caracter personal în cazul în care scopul prelucrării acestora a fost îndeplinit sau în cazul în care a existat o încălcare a legii.

 

16. DISPOZIȚII FINALE

 

16.1 Informații privind durata contractului și durata minimă a obligațiilor consumatorului

Contractele încheiate prin intermediul magazinului nostru online sunt de natura unui contract de cumpărare pentru consumatori sau a unui contract de producție a unui produs personalizat. Cea mai frecventă metodă de reziliere a acestui contract este prin îndeplinirea obligaţiilor  de către ambele părți contractante. Vânzătorul are obligația de a livra cumpărătorului bunurile sau serviciile convenite în mod corespunzător și la timp, iar cumpărătorul are obligația de a accepta bunurile sau serviciile convenite și de a plăti vânzătorului prețul convenit. Aceste contracte pot fi, de asemenea, reziliate prin metodele generale de încetare a obligației, în special prin retragerea din contract. În cazurile de mai sus, nu este vorba de un contract care se reînnoiește automat.

16.2 Toate relațiile care apar între vânzător și cumpărător se supun legislației în vigoare. În aspectele care nu sunt reglementate de acești Termenii și Condiții sunt relevante următoarele acte normative: Legea nr. 287/2009 privind codul civil, Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic, OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative

16.3 Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica acești termeni și condiții în cazul unor modificări legislative.

16.4 Termenii și condițiile generale sunt valabile începând cu 2.4. 2022

16.5 Acceptarea acestor Termeni și Condiții (TC) de către cumpărător

În momentul în care cumpărătorul pe site-ul www.adamsport.ro face clic pe link-ul "comandă cu obligație de plată", se consideră că cumpărătorul a luat cunoștință în mod corespunzător de termenii și condițiile generale, că le-a citit și le-a acceptat. Termenii și condițiile devin parte integrantă a acordului dintre părți.

 

TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE PERSOANE JURIDICE

1. DISPOZIȚII INTRODUCTIVE

1.1 Acești Termeni și condiții (denumiți în continuare "TC") reglementează drepturile și obligațiile părților într-o relație comercială și obligatorie, și anume relațiile obligatorii între antreprenori, dacă la începutul acestora este evident, ținând cont de toate circumstanțele, că se referă la activitățile lor comerciale.

1.2 În cazul în care cumpărătorul este un antreprenor (nu consumator) raportul contractual este guvernat de prevederile relevante ale Codului comercial, în special prevederile pentru Contractul de cumpărare § 409 și următoarele din Codul Comercial. Prin urmare, întreprinzătorul nu este supus drepturilor pe care le are consumatorul.

 

2. DEFINIȚIA TERMENILOR

 

2.1 Conform Codului comercial un antreprenor sau persoană juridică înseamnă:
a) o persoană înregistrată în registrul comerțului;
b) o persoană care desfășoară afaceri pe baza unei licențe comerciale,
c) o persoană care desfășoară activități comerciale pe baza unei alte licențe decât o licență comercială conform reglementărilor speciale;
d) persoană fizică care desfășoară producție agricolă și este înregistrată în conformitate cu un regulament special.

2.2 Operatorul magazinului electronic/online este compania Adam sport, s. r. o., cu sediul social la adresa Bystrická cesta 5649/4B, Ružomberok, Slovacia cod poștal: 034 01, Nr. Reg. com.: 45 881 553.

2.3 O comandă online este un formular electronic care conține informații despre cumpărător, o listă de bunuri sau servicii comandate din oferta magazinului online și prețul acestor bunuri, procesate de sistemul magazinului online.

2.4 Un contract la distanță este un contract între vânzător și cumpărător convenit și încheiat exclusiv prin mijloace de comunicare la distanță, fără prezența fizică simultană a vânzătorului și a cumpărătorului, prin intermediul unui site internet sau al poștei electronice.

2.5 În sensul prezentelor TC, prin contract, al cărui obiect este vânzarea de bunuri, se înțelege un contract prin care cumpărătorul achiziționează un bun cu titlu oneros, în special un contract de vânzare sau un contract de licență, al cărui obiect este transferul unei licențe de software.

 

3. PĂRȚILE CONTRACTANTE

 

3.1 Vânzătorul este:

 

Denumirea comercială:

AS One and partners s.r.o.

Forma juridică:

Societate cu răspundere limitată

Sediul social:

Bystrická cesta 5649/4B, 03401 Ružomberok, Slovacia

Nr. reg. com.:

55253962

CUI:

2121931482

 

 

Înregistrată în:

registrul comercial al Tribunalului din orașul Žilina, Slovacia, nr. de înregistrare: 81503/L

Reprezentat prin:

Director executiv: Patrik Lupták

 
(denumit în continuare „vânzătorul”)

 

Adresa unității (magazinului fizic):

Adam Sport
Bystrická cesta 5649/4B
Ružomberok
034 01
Slovacia

 

Persoana responsabilă: Patrik Lupták
Contact: luptak.patrik@gmail.com

 

Programul de lucru al magazinului online:

Luni - Vineri: 09:00 - 16:00

 

Date de contact:

E-mail: adamsport@adamsport.ro

 

3.2 Cumpărătorul (clientul) este:
antreprenor  - o persoană juridică care a trimis o comandă electronică procesată prin intermediul unui sistem de comerț electronic.
(denumit în continuare „cumpărător”)
(denumite în continuare în mod colectiv „părțile contractante”)

 

4. OBIECTUL CONTRACTULUI

 

4.1 Vânzătorul se obligă să livreze bunurile cumpărătorului, să predea documentele referitoare la bunuri și să permită cumpărătorului să dobândească dreptul de proprietate asupra bunurilor în conformitate cu TC prezentate.

4.2 Cumpărătorul se obligă să accepte bunurile comandate și să plătească vânzătorului prețul de achiziție convenit în mod corespunzător și la timp.

 

 

5. CANTITATEA, CALITATEA ȘI PREGĂTIREA BUNURILOR

 

5.1 Vânzătorul se obligă să livreze cumpărătorului bunurile comandate în cantitate, calitate și manoperă în conformitate cu și în cadrul comenzii electronice, care conține informații despre cumpărător, bunurile comandate, cantitatea și caracteristicile acestora, precum și prețul lor. Caracteristicile și descrierea bunurilor sunt prezentate pentru fiecare produs oferit în oferta magazinului online a vânzătorului, cu scop informativ.

 

 

6. PREȚUL DE ACHIZIȚIE

 

6.1 Cumpărătorul se angajează să plătească prețul de achiziție pentru bunurile livrate, care este specificat în oferta magazinului online.

6.2 Prețul produselor este exprimat în RON. În conformitate cu legislația contabilă aplicabilă, părțile vor factura prețul de cumpărare cu sau fără TVA.

6.3 Reduceri/Oferte/Beneficii
Reduceri/Oferte/Beneficii sunt valabile, în conformitate cu termenii și condițiile acestora, numai de la și până la data indicată a reducerii/promoției/beneficiului sau până la epuizarea stocului. Cu excepția cazului în care se prevede altfel în mod expres, reducerile/promoțiile/beneficiile individuale nu pot fi combinate.

6.4 Cadouri
Dacă ați primit un cadou împreună cu bunurile (fără nicio plată, adică la 0,- ron), nu se aplică nicio reclamație pentru acest cadou. Nu este un articol vândut. Vânzătorul își rezervă dreptul de a face modificări în ceea ce privește ambalajul și variantele, precum și dreptul de a livra cadoul în limita stocului disponibil.
 

 

7. LOCUL DE LIVRARE

 

7.1 Cu excepția cazului în care părțile convin în mod expres altfel, livrarea mărfurilor se face prin predarea acestora companiei de transportator pentru a fi livrate cumpărătorului, vânzătorul permițând cumpărătorului să își exercite drepturile care îi revin în temeiul contractului de transport împotriva transportatorului, iar bunurile fiind marcate în mod clar și suficient ca fiind un transport pentru cumpărător.

 

8. TIMPUL DE LIVRARE A BUNURILOR

 

8.1 Vânzătorul se angajează să livreze cumpărătorului bunurile comandate, în funcție de disponibilitatea produselor și de posibilitățile operaționale ale vânzătorului, de obicei în termen de 3 până la 5 zile lucrătoare, dar nu mai târziu de 30 de zile de la confirmarea obligatorie a comenzii de către vânzător.

8.2 În cazul unei prelungiri a perioadei de livrare din motivul că bunurile nu mai sunt produse sau livrate, că prețul s-a modificat în mod semnificativ sau că a avut loc un eveniment extraordinar, imprevizibil și inevitabil, vom informa cumpărătorul cu privire la această schimbare pentru a conveni asupra acțiunilor ulterioare, inclusiv cu posibilitatea de a anula comanda, cu excepția cazului în care părțile convin asupra unei alte modalități de soluționare.

 

9. CONDIȚII DE PLATĂ

 

9.1 Puteți plăti pentru bunurile și serviciile achiziționate în e-shop în următoarele moduri:

a) plata ramburs (plătiți direct curierului atunci când ridicați bunurile)
b) plata online cu cardul sau prin transfer bancar - (Gateway de plată sau Internet bancking).

c) plata pe bază de factură de avans cu data scadentă specificată în factură,
e) plata pe bază de voucher cadou.

9.2 Un voucher cadou este o sumă de bani preplătită pe care cumpărătorul o poate folosi la efectuarea unei achiziții, în funcție de disponibilitatea fondurilor preplătite. Data de valabilitate a voucherului este indicată pe acesta. Valoarea nominală a voucherului cadou poate fi convenită cu cumpărătorul.

9.3 Suprataxele pentru fiecare opțiune de plată sunt stabilite în clauza 10 a acestor TC.

9.4 Vânzătorul poate pune la dispoziția cumpărătorului opțiuni de reducere:
a) reducere din preț pentru înregistrare,
b) reducere pentru achiziții repetate,
c) reducere bazată pe un cupon de reducere unic,
d) reduceri pe bază de afiliere la organizații și cluburi
e) o reducere pentru abonarea la newsletter

Reducerile nu pot fi cumulate.

9.5 În cazul în care prețul datorat pentru produsele livrate nu este achitat integral, vânzătorul are dreptul de a suspenda livrările ulterioare de bunuri până la achitarea integrală a prețului datorat.

 

10. TAXELE DE TRANSPORT

 

10.1 Când plătiți prin internet banking, sau gateway-ul de plată vânzătorul percepe taxe de transport:
a) pentru transport prin PACKETA cu livrare în 2 -3 zile lucrătoare de la expediere din depozitul nostru – 32 RON
b) în cazul expedierii prin altă companie de transport cu livrare în termen de 2 - 3 zile lucrătoare de la expedierea din depozitul nostru - 40 RON.
 

10.2 În cazul plății prin ramburs (taxa de 12 RON), vânzătorul va percepe o taxă de transport după cum urmează:
a) pentru transport prin PACKETA cu livrare în 2-3 zile lucrătoare de la expediere din depozitul nostru – 32 RON
b) în cazul expedierii prin altă firmă de curierat cu livrare în termen de 2 - 3 zile lucrătoare de la expedierea din depozitul nostru - 40 RON.
c) în cazul expedierii în orice altă țară - această opțiune de plată nu este posibilă.

10.3 Vânzătorul poate, de asemenea, să convină cu Cumpărătorul asupra unei alte proceduri decât procedura standard (de mai sus) pentru trimiterea bunurilor sau serviciilor, precum și asupra prețurilor pentru aceste servicii.

10.4 Vânzătorul poate să trimită cumpărătorului bunurile care sunt imediat disponibile și să livreze restul comenzii în perioada contractuală, cu condiția, totuși, ca cumpărătorului să nu i se perceapă taxe poștale suplimentare, cu excepția celor convenite în comandă.

 

11. DOBÂNDIREA DREPTULUI DE PROPRIETATE ASUPRA BUNURILOR

 

Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor numai prin plata integrală a prețului de achiziție

 

12. AMBALARE ȘI ÎMPACHETARE

 

12.1 Vânzătorul nu percepe costuri pentru materialele de ambalare și pentru ambalarea produsului. Obiectul achiziționat va fi ambalat în mod obișnuit, astfel încât să nu fie deteriorat în timpul transportului. Ambalajul folosit este destinat pentru o singură utilizare.

10.2 În cazul în care bunurile sunt livrate prin servicii de curierat sau prin poștă, cumpărătorul este obligat să verifice la locul de primire dacă ambalajul coletului este deteriorat. În cazul în care ambalajul transportului este deteriorat și există suspiciunea că marfa ar putea fi la fel de deteriorată, cumpărătorul va scrie direct cu șoferul firmei de transport un raport cu privire la defectele constatate, de exemplu, din cauza deteriorării ambalajului mărfii, a deteriorării mecanice a mărfii sau a faptului că comanda este incompletă. De asemenea, cumpărătorul notifică vânzătorul cu privire la deteriorarea bunurilor prin e-mail sau prin alte mijloace adecvate, fără întârzieri nejustificate după livrarea bunurilor.

 

13. DOCUMENTE REFERITOARE LA BUNURI

 

Vânzătorul se angajează să predea Cumpărătorului toate documentele referitoare la bunuri la livrarea acestora, inclusiv instrucțiunile de utilizare a produsului (dacă este cazul).

 

14. RISCUL DE DETERIORARE A BUNURILOR

 

În ce privește riscul de deteriorare a bunurilor se aplică dispozițiile relevante din Codul comercial.

 

15. RĂSPUNDEREA PENTRU DEFECTELE PRODUSULUI

 

15.1 Părților contractante se aplică prevederile din Codul comercial, care reglementează cererile de despăgubire.

15.2 Cumpărătorul trebuie să reclame în scris vânzătorului cu privire la defectele bunurilor, fără întârzieri nejustificate de la data primirii.

15.3  O reclamație scrisă trebuie să conțină cel puțin următoarele informații:
- o copie a facturii
- numele produsului
- data de livrare
- descrierea defectului și a modului în care acesta se manifestă
- alegerea soluționării

 

16. GARANȚIA CALITĂȚII

 

16.1 Prin garantarea calității bunurilor, vânzătorul se angajează în scris că bunurile livrate vor putea fi utilizate în scopul convenit, altfel obișnuit, pentru o anumită perioadă de timp sau că acestea își vor păstra caracteristicile convenite, altfel obișnuite.

16.2 Garanția de calitate se stabilește printr-o declarație scrisă a vânzătorului sub forma:
- documentului de Garanție prevăzut sau
- indicarea pe ambalaj a duratei de garanție sau a duratei de durabilitate sau de utilizare a bunurilor furnizate.

 

17. DISPOZIȚII FINALE

 

17.1 Părțile convin că, dacă nu se prevede altfel în TC prezentate, relațiile dintre părți care decurg din prezentul contract la distanță sunt guvernate de reglementările general obligatorii în vigoare în Republica Slovacă, în special de dispozițiile relevante ale Codului comercial.

17.2 În cazul în care oricare dintre dispozițiile TC prezentate devine invalidă sau ineficientă, acest lucru nu va afecta celelalte dispoziții a acestor TC, care rămân în vigoare. În acest caz, părțile se angajează prin acord să înlocuiască dispoziția invalidă/neefectivă cu o nouă dispoziție valabilă/efectivă care să îndeplinească cel mai bine scopul inițial al dispoziției invalidate/nefective.

17.3 Acordurile abateri scrise ale părților contractante (de exemplu, prin comunicare prin e-mail) au prioritate față de prevederile acestor TC.

17.4 Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica acești termeni și condiții în cazul unor modificări legislative.

17.5 Termenii și condițiile sunt valabile începând cu 2.4. 2022

17.6 În momentul în care cumpărătorul face clic pe link-ul "comandă cu obligație de plată" de pe site-ul www. adamsport.ro, cumpărătorul este considerat a fi o persoană adultă autorizată să acționeze în numele unei persoane juridice-cumpărător care s-a familiarizat în mod corespunzător cu termenii și condițiile generale, le-a studiat, a luat cunoștință de ele și a decis în mod voluntar să încheie un contract la distanță. Termenii și condițiile devin parte integrantă a acordului dintre părți.

 

TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE PERSOANE JURIDICE

1. DISPOZIȚII INTRODUCTIVE

1.1 Acești Termeni și condiții (denumiți în continuare "TC") reglementează drepturile și obligațiile părților într-o relație comercială și obligatorie, și anume relațiile obligatorii între antreprenori, dacă la începutul acestora este evident, ținând cont de toate circumstanțele, că se referă la activitățile lor comerciale.

1.2 În cazul în care cumpărătorul este un antreprenor (nu consumator) raportul contractual este guvernat de prevederile relevante ale Codului comercial, în special prevederile pentru Contractul de cumpărare § 409 și următoarele din Codul Comercial. Prin urmare, întreprinzătorul nu este supus drepturilor pe care le are consumatorul.

 

2. DEFINIȚIA TERMENILOR

 

2.1 Conform Codului comercial un antreprenor sau persoană juridică înseamnă:
a) o persoană înregistrată în registrul comerțului;
b) o persoană care desfășoară afaceri pe baza unei licențe comerciale,
c) o persoană care desfășoară activități comerciale pe baza unei alte licențe decât o licență comercială conform reglementărilor speciale;
d) persoană fizică care desfășoară producție agricolă și este înregistrată în conformitate cu un regulament special.

2.2 Operatorul magazinului electronic/online este compania Adam sport, s. r. o., cu sediul social la adresa Bystrická cesta 5649/4B, Ružomberok, Slovacia cod poștal: 034 01, Nr. Reg. com.: 45 881 553.

2.3 O comandă online este un formular electronic care conține informații despre cumpărător, o listă de bunuri sau servicii comandate din oferta magazinului online și prețul acestor bunuri, procesate de sistemul magazinului online.

2.4 Un contract la distanță este un contract între vânzător și cumpărător convenit și încheiat exclusiv prin mijloace de comunicare la distanță, fără prezența fizică simultană a vânzătorului și a cumpărătorului, prin intermediul unui site internet sau al poștei electronice.

2.5 În sensul prezentelor TC, prin contract, al cărui obiect este vânzarea de bunuri, se înțelege un contract prin care cumpărătorul achiziționează un bun cu titlu oneros, în special un contract de vânzare sau un contract de licență, al cărui obiect este transferul unei licențe de software.

 

3. PĂRȚILE CONTRACTANTE

 

3.1 Vânzătorul este:

 

Denumirea comercială

Adam sport s.r.o.

Forma juridică:

Societate cu răspundere limitată

Sediul social:

Bystrická cesta 5649/4B, 03401 Ružomberok

Nr. reg. com.:

45 881 553

CUI:

2023122321

CIF:

SK2023122321

Înregistrat in:

registrul comercial de pe lângă Tribunalul județean din Žilina, Slovacia nr. de înregistrare: 77724/L

Reprezentat prin:

Director executiv: Patrik Lupták

 
(denumit în continuare „vânzătorul”)

 

Adresa unității (magazinului fizic):

Adam Sport
Bystrická cesta 5649/4B
Ružomberok
034 01
Slovacia

 

Persoana responsabilă: Patrik Lupták
Contact: luptak.patrik@gmail.com

 

Programul de lucru al magazinului online:

Luni - Vineri: 08:00 - 16:00

 

Date de contact:

E-mail: adamsport@adamsport.ro

 

3.2 Cumpărătorul (clientul) este:
antreprenor  - o persoană juridică care a trimis o comandă electronică procesată prin intermediul unui sistem de comerț electronic.
(denumit în continuare „cumpărător”)
(denumite în continuare în mod colectiv „părțile contractante”)

 

4. OBIECTUL CONTRACTULUI

 

4.1 Vânzătorul se obligă să livreze bunurile cumpărătorului, să predea documentele referitoare la bunuri și să permită cumpărătorului să dobândească dreptul de proprietate asupra bunurilor în conformitate cu TC prezentate.

4.2 Cumpărătorul se obligă să accepte bunurile comandate și să plătească vânzătorului prețul de achiziție convenit în mod corespunzător și la timp.

 

 

5. CANTITATEA, CALITATEA ȘI PREGĂTIREA BUNURILOR

 

5.1 Vânzătorul se obligă să livreze cumpărătorului bunurile comandate în cantitate, calitate și manoperă în conformitate cu și în cadrul comenzii electronice, care conține informații despre cumpărător, bunurile comandate, cantitatea și caracteristicile acestora, precum și prețul lor. Caracteristicile și descrierea bunurilor sunt prezentate pentru fiecare produs oferit în oferta magazinului online a vânzătorului, cu scop informativ.

 

6. PREȚUL DE ACHIZIȚIE

 

6.1 Cumpărătorul se angajează să plătească prețul de achiziție pentru bunurile livrate, care este specificat în oferta magazinului online.

6.2 Prețul produselor este exprimat în RON. În conformitate cu legislația contabilă aplicabilă, părțile vor factura prețul de cumpărare cu sau fără TVA.

6.3 Reduceri/Oferte/Beneficii
Reduceri/Oferte/Beneficii sunt valabile, în conformitate cu termenii și condițiile acestora, numai de la și până la data indicată a reducerii/promoției/beneficiului sau până la epuizarea stocului. Cu excepția cazului în care se prevede altfel în mod expres, reducerile/promoțiile/beneficiile individuale nu pot fi combinate.

6.4 Cadouri
Dacă ați primit un cadou împreună cu bunurile (fără nicio plată, adică la 0,- ron), nu se aplică nicio reclamație pentru acest cadou. Nu este un articol vândut. Vânzătorul își rezervă dreptul de a face modificări în ceea ce privește ambalajul și variantele, precum și dreptul de a livra cadoul în limita stocului disponibil.

 

 

7. LOCUL DE LIVRARE

 

7.1 Cu excepția cazului în care părțile convin în mod expres altfel, livrarea mărfurilor se face prin predarea acestora companiei de transportator pentru a fi livrate cumpărătorului, vânzătorul permițând cumpărătorului să își exercite drepturile care îi revin în temeiul contractului de transport împotriva transportatorului, iar bunurile fiind marcate în mod clar și suficient ca fiind un transport pentru cumpărător.

 

8. TIMPUL DE LIVRARE A BUNURILOR

 

8.1 Vânzătorul se angajează să livreze cumpărătorului bunurile comandate, în funcție de disponibilitatea produselor și de posibilitățile operaționale ale vânzătorului, de obicei în termen de 3 până la 5 zile lucrătoare, dar nu mai târziu de 30 de zile de la confirmarea obligatorie a comenzii de către vânzător.

8.2 În cazul unei prelungiri a perioadei de livrare din motivul că bunurile nu mai sunt produse sau livrate, că prețul s-a modificat în mod semnificativ sau că a avut loc un eveniment extraordinar, imprevizibil și inevitabil, vom informa cumpărătorul cu privire la această schimbare pentru a conveni asupra acțiunilor ulterioare, inclusiv cu posibilitatea de a anula comanda, cu excepția cazului în care părțile convin asupra unei alte modalități de soluționare.

 

9. CONDIȚII DE PLATĂ

 

9.1 Puteți plăti pentru bunurile și serviciile achiziționate în e-shop în următoarele moduri:

a) plata ramburs (plătiți direct curierului atunci când ridicați bunurile)
b) plata online cu cardul sau prin transfer bancar - (Gateway de plată sau Internet bancking).

c) plata pe bază de factură de avans cu data scadentă specificată în factură,
e) plata pe bază de voucher cadou.

9.2 Un voucher cadou este o sumă de bani preplătită pe care cumpărătorul o poate folosi la efectuarea unei achiziții, în funcție de disponibilitatea fondurilor preplătite. Data de valabilitate a voucherului este indicată pe acesta. Valoarea nominală a voucherului cadou poate fi convenită cu cumpărătorul.

9.3 Suprataxele pentru fiecare opțiune de plată sunt stabilite în clauza 10 a acestor TC.

9.4 Vânzătorul poate pune la dispoziția cumpărătorului opțiuni de reducere:
a) reducere din preț pentru înregistrare,
b) reducere pentru achiziții repetate,
c) reducere bazată pe un cupon de reducere unic,
d) reduceri pe bază de afiliere la organizații și cluburi
e) o reducere pentru abonarea la newsletter

Reducerile nu pot fi cumulate.

9.5 În cazul în care prețul datorat pentru produsele livrate nu este achitat integral, vânzătorul are dreptul de a suspenda livrările ulterioare de bunuri până la achitarea integrală a prețului datorat.

 

10. TAXELE DE TRANSPORT

 

10.1 Când plătiți prin internet banking, sau gateway-ul de plată vânzătorul percepe taxe de transport:
a) pentru transport prin PACKETA cu livrare în 2 -3 zile lucrătoare de la expediere din depozitul nostru – 32 RON
b) în cazul expedierii prin altă companie de transport cu livrare în termen de 2 - 3 zile lucrătoare de la expedierea din depozitul nostru - 40 RON.

 

10.2 În cazul plății prin ramburs (taxa de 12 RON), vânzătorul va percepe o taxă de transport după cum urmează:
a) pentru transport prin PACKETA cu livrare în 2-3 zile lucrătoare de la expediere din depozitul nostru – 32 RON
b) în cazul expedierii prin altă firmă de curierat cu livrare în termen de 2 - 3 zile lucrătoare de la expedierea din depozitul nostru - 40 RON.
c) în cazul expedierii în orice altă țară - această opțiune de plată nu este posibilă.

10.3 Vânzătorul poate, de asemenea, să convină cu Cumpărătorul asupra unei alte proceduri decât procedura standard (de mai sus) pentru trimiterea bunurilor sau serviciilor, precum și asupra prețurilor pentru aceste servicii.

10.4 Vânzătorul poate să trimită cumpărătorului bunurile care sunt imediat disponibile și să livreze restul comenzii în perioada contractuală, cu condiția, totuși, ca cumpărătorului să nu i se perceapă taxe poștale suplimentare, cu excepția celor convenite în comandă.

 

11. DOBÂNDIREA DREPTULUI DE PROPRIETATE ASUPRA BUNURILOR

 

Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor numai prin plata integrală a prețului de achiziție

 

12. AMBALARE ȘI ÎMPACHETARE

 

12.1 Vânzătorul nu percepe costuri pentru materialele de ambalare și pentru ambalarea produsului. Obiectul achiziționat va fi ambalat în mod obișnuit, astfel încât să nu fie deteriorat în timpul transportului. Ambalajul folosit este destinat pentru o singură utilizare.

10.2 În cazul în care bunurile sunt livrate prin servicii de curierat sau prin poștă, cumpărătorul este obligat să verifice la locul de primire dacă ambalajul coletului este deteriorat. În cazul în care ambalajul transportului este deteriorat și există suspiciunea că marfa ar putea fi la fel de deteriorată, cumpărătorul va scrie direct cu șoferul firmei de transport un raport cu privire la defectele constatate, de exemplu, din cauza deteriorării ambalajului mărfii, a deteriorării mecanice a mărfii sau a faptului că comanda este incompletă. De asemenea, cumpărătorul notifică vânzătorul cu privire la deteriorarea bunurilor prin e-mail sau prin alte mijloace adecvate, fără întârzieri nejustificate după livrarea bunurilor.

 

13. DOCUMENTE REFERITOARE LA BUNURI

 

Vânzătorul se angajează să predea Cumpărătorului toate documentele referitoare la bunuri la livrarea acestora, inclusiv instrucțiunile de utilizare a produsului (dacă este cazul).

 

14. RISCUL DE DETERIORARE A BUNURILOR

 

În ce privește riscul de deteriorare a bunurilor se aplică dispozițiile relevante din Codul comercial.

 

15. RĂSPUNDEREA PENTRU DEFECTELE PRODUSULUI

 

15.1 Părților contractante se aplică prevederile din Codul comercial, care reglementează cererile de despăgubire.

15.2 Cumpărătorul trebuie să reclame în scris vânzătorului cu privire la defectele bunurilor, fără întârzieri nejustificate de la data primirii.

15.3  O reclamație scrisă trebuie să conțină cel puțin următoarele informații:
- o copie a facturii
- numele produsului
- data de livrare
- descrierea defectului și a modului în care acesta se manifestă
- alegerea soluționării

 

16. GARANȚIA CALITĂȚII

 

16.1 Prin garantarea calității bunurilor, vânzătorul se angajează în scris că bunurile livrate vor putea fi utilizate în scopul convenit, altfel obișnuit, pentru o anumită perioadă de timp sau că acestea își vor păstra caracteristicile convenite, altfel obișnuite.

16.2 Garanția de calitate se stabilește printr-o declarație scrisă a vânzătorului sub forma:
- documentului de Garanție prevăzut sau
- indicarea pe ambalaj a duratei de garanție sau a duratei de durabilitate sau de utilizare a bunurilor furnizate.

 

17. DISPOZIȚII FINALE

 

17.1 Părțile convin că, dacă nu se prevede altfel în TC prezentate, relațiile dintre părți care decurg din prezentul contract la distanță sunt guvernate de reglementările general obligatorii în vigoare în Republica Slovacă, în special de dispozițiile relevante ale Codului comercial.

17.2 În cazul în care oricare dintre dispozițiile TC prezentate devine invalidă sau ineficientă, acest lucru nu va afecta celelalte dispoziții a acestor TC, care rămân în vigoare. În acest caz, părțile se angajează prin acord să înlocuiască dispoziția invalidă/neefectivă cu o nouă dispoziție valabilă/efectivă care să îndeplinească cel mai bine scopul inițial al dispoziției invalidate/nefective.

17.3 Acordurile abateri scrise ale părților contractante (de exemplu, prin comunicare prin e-mail) au prioritate față de prevederile acestor TC.

17.4 Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica acești termeni și condiții în cazul unor modificări legislative.

17.5 Termenii și condițiile sunt valabile începând cu 2.4. 2022

17.6 În momentul în care cumpărătorul face clic pe link-ul "comandă cu obligație de plată" de pe site-ul www. adamsport.ro, cumpărătorul este considerat a fi o persoană adultă autorizată să acționeze în numele unei persoane juridice-cumpărător care s-a familiarizat în mod corespunzător cu termenii și condițiile generale, le-a studiat, a luat cunoștință de ele și a decis în mod voluntar să încheie un contract la distanță. Termenii și condițiile devin parte integrantă a acordului dintre părți.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version