Ziua Mamei

 

Pentru clienții E-SHOP, promoția este valabilă din 10.5. 2024 până la 13.5. 2024.

TERMENI ȘI CONDIȚII

  • Reducerea suplimentară nu poate fi aplicată la seturile de schi alpinism, seturile de avalanșă, seturile de alpinism, seturile de drumeție etc. (acestea nu vor fi incluse în cuponul de reducere).
  • Reducerea suplimentară nu poate fi aplicată la voucherele cadou.
  • Nu poate fi combinat cu alte cupoane de reducere sau reduceri de membru (JAMES, HIKEMATES, ALPENVEREIN, KST, etc.).
  • Reducerea nu se aplică mărfurilor cu un termen de livrare de până la 3 zile / până la 5 zile / până la 7 zile / la comandă.

Informații importante la procesarea comenzilor

Datorită interesului enorm pentru acest eveniment, dorim să vă informăm cu privire la detaliile legate de procesarea comenzilor dumneavoastră. Prin urmare, vă rugăm să aveți răbdare în procesarea acesteia. Avem o echipă de oameni care lucrează la comanda dvs. și vom face tot posibilul pentru a procesa comanda dvs. cât mai repede posibil.

  1. Procesăm comenzile în ordine cronologică, secvențial, pe măsură ce intră în sistemul nostru.
  2. Știm deja cu certitudine că toate comenzile care sosesc în aceste zile vor fi expediate imediat, așa că livrarea la domiciliu sau la adresa de livrare va dura mai mult decât sunteți obișnuiți cu noi.
  3. Dacă comanda dvs. se află în statusul: acceptat în sistem, nu am început încă procesarea comenzii.
  4. În cazul în care comanda se află în status: bunurile au fost comandate de la furnizor, astfel încât unele dintre bunurile din comanda dvs. au trebuit să le comandăm din nou și știm sigur că vor ajunge, așa că vă rugăm să aveți răbdare (livrarea depinde de tipul de bunuri, uneori este de 3 zile, pentru unele articole este de până la 7 zile).
  5. În cazul în care comanda se află în starea: în curs de procesare, mărfurile sunt pregătite pentru expediere.
  6. În cazul în care comanda se află în starea: expediat, înseamnă că am trimis-o prin curier la adresa aleasă de dvs.
  7. Ridicare personală - vă rugăm să veniți să vă ridicați comanda numai atunci când aceasta se află în următoarele condiții: gata pentru ridicare personală
  8. De asemenea, se poate întâmpla să nu mai putem expedia unele dintre bunurile din comanda dumneavoastră, deoarece acestea au fost achiziționate de cineva înaintea dumneavoastră sau deoarece nu mai putem obține produsul de la furnizorii noștri. Vă vom informa despre modificarea comenzii dumneavoastră prin telefon sau e-mail, dacă este necesar.

Stimați clienți, vă rugăm să nu ne sunați pentru a solicita informații referitoare la comanda dvs. în timp ce aceasta este în curs de procesare. Vă vom informa cu privire la tot ceea ce se întâmplă.

În cazul în care ați decis să modificați comanda, acest lucru este posibil numai în starea: primit în sistem, dacă comanda se află în starea de a fi procesată / trimisă, comanda nu poate fi editată sau modificată.

În cazul în care doriți să vă anulați comanda, vă rugăm să ne contactați la adamsport@adamsport.ro, astfel încât să nu vă trimitem din greșeală.

De asemenea, dorim să ne cerem scuze dacă nu reușiți să ajungeți la numărul serviciului nostru pentru clienți. Suntem la capacitate maximă la momentul evenimentului. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne contactați la adamsport@adamsport.ro.

Puteți urmări starea comenzii dvs. prin conectarea la contul dvs.

 
 
Accesul la această secţiune este restricţionat.
Autentificare obligatorie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version